Jacksonville – Orlando

I dag var sidste overnatning, vi havde sammen med Farmor og Farfar i autocamperen. Vi vågnede til dejlig blå himmel og varme, det var dejligt at være kommet ned til varmen igen.

Sidste fælles overnatning i autocamperen.

Vi fik pakket vores ting, og farmor og farfar fik de ting vi ikke skal bruge, mens vi er på Cruise til Bahamas. Vi fik gjort os færdige, og gik op og fik morgenmad, som var gratis på campingpladsen, og så var det tid til at komme afsted.

Tøserne hygger

Vi fik sagt farvel til Farmor og Farfar, og så fik vi tanket propan på, inden turen gik syd på mod Orlando. Vi nåede til KOA Whippoorwill omkring kl. 14 (den samme campingplads som vi startede på).

Rasmus gik hen for at checke ind, og pigerne og mig blev i bilen. Da han kom tilbage havde han mødte en slange på sin vej, den var dog mere bange for ham, end han var for den, så den var væk inden han fik fundet kameraet frem. Vi blev vist hen på vores plads, og jeg bakkede autocamperen ind mens manden stod og kiggede, og han sagde endda “good job backing that thing up”. Tror ikke han er vant til, at det er kvinder der kører autocamperen.

Mens Sara fik lidt mad,gik Anne og Rasmus en tur ned til søen for at kaste med ærteposer og spille hestesko. De kom dog hurtigt tilbage igen, da de ville fortælle at der lå en slange nede under en af hængesofaerne (som vi sad i sidst vi var der). Anne fik derefter strenge ordre på, at hun ikke måtte løbe i græsset uden at kigge sig godt for?.

Jeg gik med derned og Sara blev puttet, men jeg så hverken den ene eller anden slange – og jeg kiggede godt efter.

En tur på legepladsen blev det også til for Anne. Jeg var dog lige nødt til at gå ned til Rasmus og Sara på et tidspunkt, og aftalte med Anne at hun bare skulle blive på legepladsen. Jeg stod, så jeg kunne se både Sara og legepladsen da Rasmus lige gik tilbage i autocamperen et øjeblik, men da Sara lige vågnede lidt op, var jeg lige nødt til at gå derned, og så kunne Anne jo ikke se mig, og så ville alle mulige gamle amerikanske damer hjælpe hende, og have hende til at gå med sig, bl.a. ind i butikken, men det ville Anne ikke, for vi havde jo aftalt at hun skulle blive på legepladsen…. God pige. Jeg kom hurtigt tilbage igen, og problemet var løst. Vi var alle fire en tur i swimmingpoolen, som var dejlig opvarmet, så vi alle synes den var dejlig at være i.

Er så glad for lillesøster at hun næsten kravler in til hende.

Til aften gik vi op og hentede mad på Chipotle – mexicansk mad, burritos og salat bowler med diverse. Vi tog det med hjem og spiste uden for. Da vi havde været i swimmingpoolen tidligere på dagen var en af personalet kommet for at tjekket om alt var ok i poolområdet. I den forbindelse fortalte han også, at der blev sendt en raket afsted fra Kennedy Space Center senere på aftenen, og hvilken vej vi skulle kigge. Da vi var færdige med at spise, og stod og kiggede op mod himmelen, var vi heldige at kunne se raketten som blev sendt af sted.

Raketten afsendt fra Kennedy Space Center

Sara blev også puttet i klapvognen uden for, så vi kunne få det meste pakket sammen inde i vognen.