Hjemrejsedag

De havde ellers lovet noget kedeligt og gråt vejr for i dag, men vi stod op til helt blå himmel. Vi skulle være ude af hotellet kl. 10, og da vi allerede havde pakket det meste af tingene i går, var det ikke noget problem at blive færdige. […]

Blue Tree Resort Orlando

I dag havde vi bare en slap af dag på Blue Tree Resort i Lake Buenavista området af Orlando. Vi har fået en rigtig fin lejlighed med 2 soveværelser, 2 badeværelser, et stort køkken og stue og en altan med myggenet. Vi havde fået en lejlighed med udsigt til […]

Gensyn med Farmor og Farfar

Jeg vågnede kl. ca 6.30 her til morgen og kiggede ud af kahytvinduet, og da det stadig var lidt mørkt, kunne jeg se lysene i Cape Canaveral komme nærmere. Omkring kl 7 lagde vi til kaj. Vores bagage havde fået nr 8, så vi skulle vente med at […]

Coco Cay

Pigerne vågnede lidt tidligt her til morgen, men det var fint nok, for så kunne vi ligge og kigge ud af vinduet og se, at vi nærmede os Coco Cay. Vi gik op og spiste morgenmad i Windjammer, og fik en god plads ved vinduerne helt i forenden, […]

Nassau

Da vi vågnede her til morgen var vi stadig på havet. Vi skulle først nå til Nassau kl. 12. Vi spiste morgenmad i My Fair Lady Dinning Room, som var hovedrestauranten, hvor vi havde fast bord hver aften. Derefter gik vi op på pooldækket. Formiddagen blev brugt på soldækket […]

Fra Autocamper til Royal Caribbean Cruise Line

Så blev det dagen for vores første krydstogt, og hvor vi gik fra “vi klare det hele selv” til “vi bliver total vartet op”,men inden checkin på skibet, skulle vi først have hentet en lejebil og afleveret autocamperen. Vi kom afsted fra campingpladsen, og kørte mod biludlejningen. Vi […]

Jacksonville – Orlando

I dag var sidste overnatning, vi havde sammen med Farmor og Farfar i autocamperen. Vi vågnede til dejlig blå himmel og varme, det var dejligt at være kommet ned til varmen igen. Vi fik pakket vores ting, og farmor og farfar fik de ting vi ikke skal bruge, […]

Køredag fra Charleston til det nordlige Jacksonville

I dag er der en rimelige lang køredag med ca. 325 km, og 3,5 times kørsel. Vejret var ikke noget der var værd at blive for, med småregn og 10-15 grader. Så vi fik pakket sammen, og så gik turen syd på mod forhåbentlig noget mere varme. Inden […]

James Island ved Charleston

I dag har vi taget en slapper. Tror vi alle sammen trængte til en dag, uden alt for meget køren og nye indtryk, så istedet for at tage ind til Charleston, blev vi på campingpladsen. Tilgengæld sov vi alle sammen til ca.kl. 7. Da vi allerede havde aftalt […]

Savannah – Beaufort – Charleston

Inden vi kom afsted i dag, nåede vi lige at se solen som tittede frem mens vi pakkede teltet ned, i nat har det regnet. I dag gik turen videre mod Charleston i Staten South Carolina, den sidste af de stater vi skal besøge og en som vi […]